Čo ma naučilo leto 2019

Skončila sa škola. Začala som mať viac času na seba a na ostatných ľudí, vďaka ktorým sa cítim šťastná. Leto sa začalo veľkými dobrodružstvami. Navštívila som viaceré mestá a tak nejako som dúfala, že toto leto bude najlepšie v mojom živote.
Nakoniec som nebola až tak ďaleko od pravdy.
Už na začiatku som si stanovila ciele, ktoré som chcela splniť. Jedna vec ma však utvrdila v tom, že ak si dám veľa cieľov, nemôžem očakávať že sa všetky splnia. To sa aj stalo. Z môjho predsavzatia behať každý deň, som zabehla možno tak 20km týždenne. Nesplnila som to síce na 100percent, no stále lepšie ako nič. 
Zamilovala som si dlhé prechádzky. 10000 krokov bol pre mňa základ úspešného dňa. Občas sa môj počet nachodených kilometrov vyšplhal na 20km. (celkom chválitebný výkon)
Zamilovala som sa do západov Slnka a spoznávania neznámych miest. (pre mňa neznámych)
Plánovanú stanovačku som bohužiaľ taktiež nestihla, no ťahať 24 hodín bez spánku som úspešne zvládla. A to hneď niekoľko krát. Zistila som však, že bez spánku nemôžem fungovať ani pri tých najjednoduchších činnostiach.
Na makeup som sa vykašlala hneď ako som pricestovala pri to nádherné čisté more. Donútilo ma nielen sa zbaviť toho každodenného nánosu, ktorý mi zaťažoval pleť, ale aj prečítať si jednu z najlepších náučných(motivačných) kníh, ktorá ma naučila veľa nových vecí. Sila zvyku. Odporúčam. Nedostala som sa síce ešte ani k jednej zmene zvykov, no stále verím že nastane ten správny čas a bude zo mňa lepší človek bez zlozvykov. 
Zistila som, že mám okolo seba tých najúžasnejších kamarátov. 
Konečne som vyšla zo svojej komfortnej zóny a zistila, že radšej zostanem stále tá stará občas moc optimistická holka.
Naučila som sa piecť tie najlepšie palacinky. Zdravé palacinky. Myslím že tento bod je najlepší zo všetkých. 
A ako sa hovorí ,, to najlepšie na koniec ,, 











               










Obľúbené príspevky z tohto blogu

Plasty v oceánoch

Moja cesta..